
Cieľ kampane
Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.
A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky – spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.
Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom – získavať firemných zákazníkov (B2B).
- Získať nových zamestnancov
- Zvýšiť povedomie o značke
- Pomôcť rastu firmy
Nový web
Na podporu povedomia sme vytvorili web robimnavychodze.sk, kde sme spojili východniarsky humor, nárečie a vizuálnu komunikáciu kampane.
Na nový web sme následne odkazovali milovníkov východu a uchádzačov o zamestnanie.


Facebook a Instagram
Aby sme dostali myšlienku kampane k čo najviac ľuďom, zorganizovali sme súťaž o hrnčeky s motivačným citátom v rámci rubriky Pondzelkový kavej.
Vďaka humoru a lokálnemu nárečiu sme vybudovali virtuálnu komunitu hrdých východniarov.
Okrem toho sme chceli napríklad obrázkom babičky spojeným so známou situáciou zo života vyvolať silnú emóciu, ktorá podporí návrat ľudí na východ.
Galéria
Speedily say has suitable disposal add boy. On forth doubt miles of child. Exercise joy man children rejoiced.
Yet uncommonly his ten who diminution astonished.





