Hovorí sa, že obrázok vydá za tisíc slov. Koľko zobrazení, interakcií a konverzií však stojí váš marketingový návrh?
V priebehu niekoľkých sekúnd môžete zanechať v potenciálnom zákazníkovi trvalý dojem, či už je to dobré alebo zlé. V ideálnom prípade chcete urobiť dobrý dojem, aby ľudia zostali nablízku a dozvedeli sa viac o vašej firme.
Opýtajte sa sami seba: ak by niekto práve teraz videl jeden z vašich marketingových materiálov, oznamoval by dizajn hodnotu, ktorú ponúkate?
V prípade, že nemôžete odpovedať hneď, zostaňte a čítajte ďalej, aby ste zistili, ako zmeniť svoj online marketingový dizajn z dobrého na skvelý .
Čo je marketingový dizajn?
Marketingový grafický dizajn je predovšetkým o komunikácii a propagácii produktov alebo služieb značky vizuálne príťažlivým spôsobom. Nielen to, ale všetky vytvorené materiály musia dodržiavať vizuálnu identitu spoločnosti. Poďme sa ponoriť trochu hlbšie do toho, čo to všetko skutočne znamená.
Marketing a dizajn musia ísť ruka v ruke. prečo?
Pretože prostredníctvom marketingu vytvárate záujem o vašu značku a dizajn vám pomáha vizuálne komunikovať vašu značku.
Napriek tomuto zjavnému spojeniu medzi grafickým dizajnom a marketingom v niektorých spoločnostiach medzi nimi stále existuje rozpor.Skôr než vznikne marketingová stratégia, musíte začať so základmi, teda pokynmi pre značku .Tie predstavujú základ pre každý marketingový materiál, ktorý bude dizajnérsky tím vytvárať. Bez týchto pokynov bude pre vašu spoločnosť ťažké konzistentne komunikovať.
Skvelý dizajnový marketing je zároveň viac než len logo vašej spoločnosti, písmo, rozloženie stránky alebo obrázky, ktoré používate. Je to most, ktorý spája vašu značku s vašimi zákazníkmi a pôsobí tiež ako budovateľ dôvery. Ak sa nad tým zamyslíte, dizajn v mnohých ohľadoch predstavuje tvár vašej značky, takže to nie je len o použití úžasných obrázkov a skvelej grafiky.
V marketingu môžete napísať jasný text a urobiť cielenie najlepším spôsobom, ako viete, ale v konečnom dôsledku, ak to nefunguje, nemožno to nazvať úspechom.
Podobne, keď hovoríme o dizajne, môžete vytvoriť ohromujúcu reklamu , ale ak nakoniec neprinesie konverziu ľudí, potom na tom vlastne nezáleží. Preto treba skombinovať smart marketing so skvelým dizajnom.
