• All
  • Grafika
  • Marketing
Ako používať dynamické reklamy na produkty na spúšťanie účinných kampaní

V dobe, keď používatelia bežne zverejňujú osobné informácie online a súbory cookie dôsledne sledujú každé kliknutie (nie však na dlho), obchodníci získali jedinečné poznatky o správaní spotrebiteľov. Toto množstvo poznatkov im umožňuje vytvárať riešenia na mieru, aby vyhovovali individuálnym potrebám. Používanie behaviorálneho zacielenia môže výrazne zlepšiť odozvu na reklamy a keď sa prístup obchodníkov k údajom o spotrebiteľoch zníži, môže dôjsť k výraznému poklesu výkonnosti reklamy. Podľa prieskumu...

11 marketingových propagačných stratégií od konceptu po prax top značiek

Propagačná stratégia je kľúčom k umiestneniu vašej značky na trhu, aby sa ľudia dozvedeli o produktoch alebo službách, ktoré ponúkate, a o tom, aký úžitok môžu mať z toho, že si vás vyberú. Ale keďže toľko značiek ponúka podobné produkty alebo služby ako vy, vaše propagačné techniky môžu byť pre mnohých potenciálnych klientov rozhodujúce. V tomto článku sa ponoríme do budovania dobre spracovanej, dlhodobej stratégie propagačných marketingových kampaní,...

Sledujte nás a odoberajte novinky!

Pomáhame tvoriť príbehy, ktoré víťazia v meniacom sa
svete trendov a technológií.

 

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.

© 2024  copyright robeez