Ak existuje jedna vec, na ktorej sa všetci zhodneme, je to to, že umelá inteligencia úplne zmenila spôsob, akým inzerujeme, či už na platformách sociálnych médií, ako je Facebook alebo vyhľadávacích nástrojoch, ako je Google.
Od vykonávania prediktívnej analýzy potenciálnej zákazníckej základne až po ponúkanie cien za optimalizované reklamné priestory s vydavateľmi je teraz spustenie kampane v sociálnych médiách, ktorá posúva ihlu, hračkou.
Programatická reklama a predpovede však nie sú jediné veľké veci, ktoré AI dokáže. Kreatopy, platforma kreatívnej automatizácie poháňaná umelou inteligenciou, vám môže pomôcť vytvoriť desiatky bannerov riadených značkou, ktoré v priebehu niekoľkých sekúnd preplnia vaše kampane.
V tomto článku budeme diskutovať o tom, ako môžu tieto generátory bannerov AI zmeniť vašu reklamnú stratégiu na sociálnych sieťach a ako s ňou začať.
3 spôsoby, ako môžu generátory AI bannerov transformovať vašu reklamnú stratégiu na sociálnych sieťach
Generátory bannerov poháňané AI sú softvérové programy schopné vytvárať kreatívne a pútavé návrhy bannerov v priebehu niekoľkých sekúnd. A tu je dôvod, prečo sa postupne stávajú upstream komponentom, ktorý strategické značky využívajú na dosiahnutie úspešných kampaní:
Am so continued resembled frankness disposing engrossed dashwoods. Earnest greater on no observe fortune norland. Hunted mrs ham wishes stairs. Continued he as so breakfast shameless. All men drew its post knew. Of talking of calling however civilly wishing resolve.
1. Automatizuje proces návrhu
Ak manažérom kampaní niečo chýba, je to čas.
Na stole máte toľko vecí – od vytvorenia reklamného plánu, cez prácu s tímom autorov pri zavádzaní obsahu reklamy, optimalizáciu existujúcich reklám, podávanie správ o pokroku vyššie postaveným a mnoho ďalších.
Potom je tu celý proces navrhovania falošných bannerov. Najprv musíte vymyslieť, dospieť k záveru o perfektných fontoch alebo rozložení, ktoré chcete použiť, sledovať svoj dizajnérsky tím, ako mávajú návrhárskymi prútikmi, a kontrolovať, zamietať a krížovo kontrolovať výstup, kým nenájdete banner, ktorý do toho nejakým spôsobom zapadá.
Ale čo keby ste mohli automatizovať tento pracovný postup a urobiť všetko v priebehu niekoľkých sekúnd?
Generátory bannerov AI sa starajú o celý proces návrhu vrátane nápadov a dokážu okamžite spustiť desiatky návrhov, ktoré sa spoja s vaším publikom.
Navyše, niektoré výnimočné, ako napríklad Creatopy , majú knižnicu vopred navrhnutých bannerov v rôznych veľkostiach. Takže všetko, čo musíte urobiť, je upraviť ich tak, aby zobrazovali identitu vašej značky, prispôsobiť ich viditeľnosti a exportovať pre vaše kampane v sociálnych médiách.
2. Zabezpečuje konzistentnosť značky
Výskum ukazuje, že konzistencia farieb môže zvýšiť rozpoznanie značky o 80 % a celková konzistencia premieta príjmy značky o 10 % alebo viac.
„Farba však nie je jediná vec, ktorá potrebuje konzistenciu. Porozprávajte sa o písmach, štýle dizajnu, snímkach a dokonca aj o tóne kópií reklám. Vynechanie jedného môže potenciálne narušiť dojem vašich reklám na publikum. Je zaujímavé, že sa vaše návrhy ľahko rozdelia, najmä ak všetko robíte manuálne alebo pracujete na viacerých projektoch pre rôznych klientov súčasne.
S bannerom poháňaným AI sa nemusíte obávať ľudských chýb v dôsledku spracovania príliš veľkého množstva projektov. Váš asistent dizajnu bannerov uprednostňuje konzistentnosť všetkých návrhov reklám a zabezpečuje, aby vaša správa rezonovala vo všetkých veľkostiach bannerov.
3. Zvyšuje kreativitu a angažovanosť
Kreativita tiež poháňa angažovanosť. Niekedy to, čo priťahuje pozornosť vašich cieľových zákazníkov, nie je povesť vašej značky, ale ohromujúci koncept vašich návrhov.
„Ak to vyzerá dosť dobre na to, aby upútalo moju pozornosť, potom to musí stáť za to“ – myšlienka priemerného používateľa sociálnych médií.
Pre generátory bannerov poháňané AI neexistuje niečo ako kreatívny blok. Tieto systémy dokážu generovať bannery viacerých veľkostí jednoducho z adresy URL – vašej vstupnej stránky alebo webovej lokality – a poskytujú desiatky variácií z existujúcich šablón bannerov.
To znamená, že sa nemusíte obávať, že zakaždým použijete ten istý dizajnový štýl, pretože môžete jednoducho prejsť na nový front a nadchnúť svoje publikum pomocou vizuálneho potlačenia. Tie pokročilejšie vám tiež umožňujú hromadne upravovať všetky súčasne vygenerované kópie, čím vám ušetria čas.